Účetní služby pro celou ČR

  • Klienti předají podklady ke zpracování mezd vždy do 3. pracovního dne a doklady k účetnictví vždy do 15. dne následujícího měsíce.

  • Komunikace mezi účetní firmou a klienty probíhá elektronicky (e-mail), popřípadě telefonicky. Většina fakturačních programů umí vystavené faktury vygenerovat do datového „xml“ souboru, který klient e-mailem odešle do účetní firmy. Stejným způsobem jsou předávány i soubory s bankovními výpisy vygenerované v internetovém bankovnictví klienta.

  • Ostatní doklady klienti celý měsíc ukládají do krabice, kterou po ukončení měsíce zavřou, zalepí a odnesou na poštu. Nic nevyplňují ani nenadepisují – krabice od nás dostanou už nadepsané. Pokud klient nemá možnost datových přenosů, do krabice vloží i bankovní výpis a vystavené faktury.

  • Účetnictví je vedeno výhradně na základě dodaných dokladů, které jsou po důkladné kontrole a roztřídění zaúčtovány. Špatné nebo nejasné doklady budou konzultovány s klientem a po jejich opravě zavedeny do účetnictví.

  • Po zpracování dokladů jsou účetní výstupy (přiznání k DPH, přiznání k dani z příjmů, účetní závěrka, přiznáni k silniční dani atd.) zaslány e-mailem v „pdf“ nebo „xls“ souboru.

  • V průběhu roku zůstávají doklady uloženy v účetní firmě. Klientovi jsou vráceny po zpracování roční účetní závěrky.

  • Jako bezplatnou službu nabízíme našim klientům elektronické podávání daňových přiznání na FÚ. Pokud si klient tuto službu sjedná, nemusí daňová přiznání na FÚ nosit osobně ani posílat poštou. Daňová přiznání za něj podáme elektronicky přes internet.

  • Účetní firma ručí za kvalitu a správnost vedení účetnictví. Neručí však za pravdivost prvotních dokladů předaných ke zpracování do účetnictví (např. pokud je doklad, který již byl zaveden do účetnictví dodatečně změněn, ale tato změna nebyla oznámena účetní firmě apod.). Pokud by účetní přes veškeré kontroly způsobila chybu, penále vyměřené v důsledku této chyby je kryto pojištěním.

  • V průběhu účetního období nastávají situace, kdy se klient potřebuje s účetní poradit, jak postupovat, aby jeho účetnictví bylo správně vedeno a daňově optimalizováno. Tuto službu poskytujeme prostřednictvím telefonu nebo e-mailu. Tato služba je zahrnuta v měsíčním paušálu, takže za ní klient už nic víc neplatí.

  • V případě, že si klient přeje, abychom byli účastni jeho jednání na úřadu (např. při kontrole na FÚ nebo soc. a zdr. pojišťovně), je tato služba zpoplatněna hodinovou sazbou dle platného ceníku.